Finansinis saugumas

Prekiaudami su Admiral Markets, Jūs apsaugotas pagal mūsų patikimų finansų saugumo priemonių ir klientų aptarnavimo politikos.

Lėšų atskyrimas

Pagal Finansų priežiūros tarnybos (Financial Conduct Authority - FCA) taisykles, klientų lėšos saugomos atskirtoje EEA regulijuojamos kredito įstaigos sąskaitoje. Tai užtikrina, kad klientų lėšos būtų nuolat prieinamos klientams ir negalėtų būti naudojamos kitiems tikslams. Šie susitarimai tikrinami ir prižiūrimi mūsų auditorių.

Finansinių paslaugų kompensavimo schema (FSCS)

Mažai tikėtinu atveju, mums patekus į sunkią finansinę padėtį ir atskiradus klientų lėšų trūkumui, privatus asmuo ar įmonė gali tikėtis kompensacijos iš FSCS. Kompensacijos suma yra iki 50 000 £.

Jei bankas, kuriame buvo saugomos atskirtos klientų lėšos būtų likviduojamas, bet kokie nuostoliai būtų padalijami tarp klientų proporcingai jų lėšų daliai, saugotai likviduojamame banke. Prarastoms lėšoms būtų taikoma FSCS schema ir kompensacija iki 75 000 £ kiekvienam klientui.

Sąžiningas elgesys su klientais

Su Admiral Markets, Jūsų interesai visada pirmoje vietoje. Mes pilnai atitinkame FCA verslo principą 6, kuris reikalauja, kad kiekviena reguliuojamą finansų įmonę 'deramai atsižvelgtų į savo klientų interesus ir elgtųsi sąžiningai'.

Tai reiškia, kad mes darome viską, kad apsaugotumėm Jūsų interesus visais aspektais, nuo mūsų paslaugų platinimo ir tinkamos paslaugos parinkimo iki aptarnavimo ir skundų nagrinėjimo (žr. toliau).

Mes taip pat stengiamės, kad mūsų komanda visada eitu koja kojon su naujovėmis, kurios gali turėti įtakos mūsų teikiamų paslaugų kokybei.

Skundai

Mes tikimės, kad jums niekada neteks skųstis dėl mūsų teikiamų paslaugų. Bet jei taip atsitiktų, Jūs pamatysite, kad nusiskundimus mes nagrinėjame greitai ir sąžiningai, pagal FCA gaires. Jūs galite susisiekti su mūsų skundų ir atitikties komanda per compliance@admiralmarkets.co.uk. Taip pat skatiname teikti pasiūlymus mūsų komandai dėl mūsų veiklos tobulinimo.